Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Första dagen

Av Nathalie - 10 februari 2010 10:34

Så du hadde man en blogg.... och vad ska man skriva?

SKa man vara patetisk eller ska man bara vara sig skälv?

Då blir det patetisk då!


Dagens humör... BOTTEN .. vill bara gå ut i skogen och lägga mej under en sten eller under en stor gran tills mossan har växt över mej! Vet fan inte vad det är.. Det har varit så här ett tag nu men det blev bara värre efter farsan tog bort min gamla katt.. Den ända anlidningen ja har åkt hit är att kunna träffa henne ibland..Så nu blir det väll enbart när man måste..

Fyller ju 18 om 2 månader och 16 dar så efter det behöver man inte återvända..


Var med Apa, Emma och Alex ett tag i går.. Fan vad ja hatar då man inte äns kan spela glad... Ville vara glad men det gick inte... Tycker om att vara med er men förlåt mej,ja är inte den sociala människan ja borde vara..


Pappa kommer hem i morgon ... NEEEJ.. tur att ja ska ringa morfar i kväll och höra om han ville skjussa hem mej till mamma... Vill hem tror ja..


Aja mamma har lovat att ja ska få fara på house of metal.. nu väntar ja bara på om ja kan få en sovplats någonstans^^


nä ska gå kommer om ett tag..





 
 
Anne

Anne

10 februari 2010 13:09

Det kommer ordna sig sötnos.
Jag är alltid här för dig. Det vet du.

http://annejohannessen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 13 februari 2013 08:00

Var länge sedan sisst nu med detta:/  Sumpade tentan var inte förvånad då jag hade fått 2 timmars sömn under natten tack vare att fyllo grannen kom instamplandes mitt i natten och skrek..(Vi har alldrig låst dörren innan men nu gör vi det) så jag f...

Av Nathalie - 4 januari 2011 12:31

Nyvaken   Så här sitter ja med kaffe och försöker vakna till liv -_- Mattias är och jobbar så får väll se när han kommer hem i dag då!   Hahaha åt pizza frå titanik i går xD pizza budet hittade inte hit:P ändå hade han varit här innan:P:;P ...

Av Nathalie - 3 januari 2011 18:17

har suttit  och spelat lite doom 3^^ kommer längre och längre nu^^ ...

Av Nathalie - 3 januari 2011 16:49

Länge sen ja skev  men livet har varit  en bergodalbana! Fick reda på en sak i tredje hand som ligger och gnager nu...   aja hare ...

Av Nathalie - 18 mars 2010 19:53

ja vad ska ja säga? Förlåt ? Nä det är ett ord ja kommer att sakna tänker bara säga det ja vill!!     Länge sedan praktiken nu men det har hänt väldigt mycket, Marie (min katt ) är död, och det samma gäller snart min och pappas relation oxå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards